HV Fijn Wonen

HV Fijn Wonen

Postbus 90

4750 AB Oud Gastel

Contactpersoon
Karin van Beers

ambtelijk secretaris

info@hvfijnwonen.nl

tel: 06 46 31 98 18

Nieuwsbrief

Schrijf je in en
blijf op de hoogte.

Hoe word ik lid van HV Fijn Wonen?

U bent als huurder van Woonkwartier automatisch en gratis lid van HV Fijn Wonen. Als nieuwe huurder van Woonkwartier krijgt u een map met informatie over het huren van een woning.  Dat u lid bent (geworden) van onze vereniging vinden we heel fijn. Met uw idee├źn, opmerkingen, vragen en verbeteringen in onze aanpak kunnen we alleen maar groeien en ons werk voor alle huurders nog beter doen. Mocht u toch besluiten geen lid te willen zijn, dan vinden wij dat jammer, maar respecteren dat natuurlijk.  U kunt natuurlijk ook een mailtje sturen naar info@hvfijnwonen.nl 



Wie en wat is de Woonbond?

De Nederlandse Woonbond is de landelijke vereniging van huurders en hun organisaties en staat voor goede- en betaalbare huurwoningen, leefbare buurten en een sterke positie van huurders en hun organisaties. De Woonbond informeert en ondersteunt haar leden en behartigt de belangen van huurders(organisaties) bij de landelijke en plaatselijke politiek en bij koepelorganisaties van verhuurders. Daarnaast kunnen leden bij de Woonbond terecht voor ondersteuning, advies, onderzoek en cursussen.
Hierbij treft u namens de Woonbond de reader  Betaalbaarheid.pdf aan.
Hierbij treft u namens de Woonbond de reader Verhuizen_voor_huurders.pdf aan.
Hierbij treft u namens de Woonbond de reader 2019_huurprijs_en_puntentelling.pdf aan

Voor welke klachten kan ik terecht bij de Huurdersvereniging?
En wanneer moet ik contact opnemen met Woonkwartier?

Indien u een klacht heeft die om diverse redenen niet snel genoeg of adequaat wordt opgelost dan moet u allereerst contact opnemen met Woonkwartier. HV Fijn Wonen is GEEN klachtenbureau maar wil zeker bemiddelen bij kwesties die,  naar uw mening, niet goed opgelost worden. 
Als de klacht niet naar behoren afgehandeld wordt dan kunt u contact opnemen met HV Fijn Wonen via info@hvfijnwonen.nl

Onze leden nemen contact met u op.
Om de klacht goed te kunnen behandelen heeft de vereniging onderstaande gegevens nodig:
Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer
Wanneer is de klacht ontstaan?
Wat heeft Woonkwartier met de klacht gedaan en welke oplossing is aangeboden?
Wat is de reden dat u niet akkoord bent met de oplossing en heeft u dit aangekaart bij Woonkwartier?
Heeft u een contactpersoon bij Woonkwartier?

Uitzonderingen
Als er grootschalinge defecten aan uw woning zijn en er wordt op korte termijn (1-3 werkdagen) geen oplossing geboden door Woonkwartier, dan adviseren wij u gelijk contact met de HV Fijn Wonen op te nemen.

Brabant Water - Essent - Riool
In Kwartslag staan de gegevens van bovengenoemde bedrijven bij problemen met gas, water en het riool.





 

Agenda HV Fijn Wonen

Kwartslag en Info HV Fijn Wonen Nieuws digitaal:
Via Woonkwartier (0168- 3500 00) kunt u aangeven dat u de nieuwsbrief enkel digitaal wilt ontvangen. U krijgt het blad niet meer over de post.

Meldpunt Crisiszorg
Calamiteiten_Klik_hier.pdf







 

 

 

 

 

 

 

© Fijn Wonen 2020
website door doubledog